mY liFe is beTteR noW!!

“If i never try, I’ll never know.”
Jangan takut bila kita dihadapkan pada suatu kesempitan dan kita bingung untuk melakukannya atau tidak.
Walaupun hasil dari cubaan itu sangat mengecewakan dan sedih.
At least kita mempunyai pengalaman baru yang akan membuat kita lebih dewasa.

Sunday, July 10, 2011

mcm mimpi je~~btl ke??

9 julai 2011, 11.57 pg...membuatkan aku terkejut bagai nk rak...aku dpt satu msg yang aku tggu2 selama 8bulan dan akhirnya tertera di hp ku...yaALLAH mcm xpercaya...mase tu rse pelik ada, betul ke die yang anta msg tuh, aku mimpi ke???semua ada...or slh anta msg??hahhahaha...semua berlegar22 dlm kepala ku...hai dunia......rupe2nya mg betul die msg aku...mcm xpercaya...hati gembira sb die msg balik...means die dh terbukak pntu hati die...ptg lak die call ak...harharhar...lagi ak rse mcm mimpi!!~~~hahahhahahaha...bersembang mcm xde ape yang berlaku...tp ada sikit kekok sb dh lame xckp kn....but stll can laugh mcm dulu...it's means that i'm back???hahaha..dnt noe....biarlah mase yang menentu kan segala2nya...sejujur2nya ak gembira sb hati aku dh tenang....sgt2 gembira dan bersyukur semuanya dh ok balik...ALLAH dh makbul kn doa ku...tme kasih yaALLAH...syukur alhamdulillah...

No comments:

Post a Comment