mY liFe is beTteR noW!!

“If i never try, I’ll never know.”
Jangan takut bila kita dihadapkan pada suatu kesempitan dan kita bingung untuk melakukannya atau tidak.
Walaupun hasil dari cubaan itu sangat mengecewakan dan sedih.
At least kita mempunyai pengalaman baru yang akan membuat kita lebih dewasa.

Thursday, June 30, 2011

disaat aku perlukan mu..

ketika engkau berada dalam keadaan yang terumbang ambing,
aku sentiasa berada disampingmu tanpa ada sebarang perasaan jemu...
ketika engkau berada dalam kedaan berduka,
aku sentiasa berada dismaping mu untuk menemanimu...
ketika engkau mengalirkan air mata,
ak disisi mu untuk menyekat aliran air mata mu...

tetapi..........

ketika aku dalam keadaan sedih, pilu, tangis,
dimanakah engkau...dimanakah??
engkau tinggalkan aku dalam keadaan yang terumbang ambing...
engkau tinggalkan aku ketika aku masih memerlukan mu...
kemanakah engkau??mana???
engkau penah berkata bahawa engkau akan selalu bersama ku...
akan selalu memahami keadaan aku...
malah engkau pernah menyatakan bahawa engkau menyayangi ku........

tetapi sekarang???

dimanakah kata-kata janji mu kepada ku??
dimanakah nilai kasih yang engkau kata kn kepada ku???
dimanakah???mana?????

sehingga sekarang aku masih menunggu mu...
menunggu mu tanpa rase jemu untuk engkau hadir semula dalam hidup ku...
doa ku sentiasa ada untuk mu...
supaya engkau sentiasa dirahmati oleh ALLAH dan sihat disamping org yang engkau sayangi....
semoga engkau akan hadir kembali dalam hidup ku...

AKU MASIH MENUNGGU MU~~~

~the end~
~nukilan N.A.M~

No comments:

Post a Comment